понедельник, 20 января 2014 г.

Модуль 1.Рефлексія.


Під час вивчення Модуля 1 створені всі необхідні для подальшого навчання структури.

Відбулося ознайомлення з електронним навчальним посібником Intel®. Аналіз запропонованих до розгляду модулів дозволяє сподіватися, що далі буде багато цікавого.
Труднощів під час виконання завдань модуля не виникало, оскільки я є вчителем інформатики.
Модуль змінив моє відношення до рефлексії, в тому сенсі, що тепер буду намагатися регулярно зберігати та потім використовувати ідеї, що виникли під час

Створення опитувальників за допомогою online-сервісів дозволяє організувати обратний зв’язок з учнями та вдосконалити підбір матеріалу, щоб він більше задовольняв навчальні потреби учнів (тільки б ще зацікавити заповнювати анонімні форми – не відомо кого відмічати, а будь-яка робота має бути відмічена).

Як тренер – є ідеї щодо проходження модуля 1 як з вчителями інформатики, так і з вчителями інших спеціальностей.
Прохождение этого курса дает мне возможность сконцентрироваться на тех проблемах, которые возникнут у моих учеников в процессе прохождения курса. Например, у неподготовленных учеников может возникнуть трудности с восприятием структуры папок, поэтому я подготовил схему, которая, возможно, упростит объяснения.


P.S. Пишу по-русски, мне так легче, но преподавание - на украинском. Кстати, сссылку на он-лайн редактор схем нашел в блоге одного из курсантов Intel - http://anisimovyura.blogspot.com/

Модуль 1. Виконано 


Модуль 2.Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені глибше зрозуміти метод проектів, але мене завжди хвилювало те, що якщо учні працюють над проектом, навіть у додатковий час, то заглиблюючись у проект, використовуючи багато додаткових інструментів (супутніх матеріалів та тем), все ж таки частина обов’язкового матеріалу, передбаченого програмою, може лишитися поза учнівською увагою. Хоча, при вивченні цього модуля, я знайшов аргументи –

  • Ÿ  окрім власного проекту, при захисті інших проектів учні слухають своїх товаришів, тим самим засвоюючи той матеріал, що лишився поза їх увагою, тому при ретельному плануванні не лишиться невивченого матеріалу.

  • Ÿ  якщо робота над проектом відбувається у позашкільний час, то залишається час на вивчення стандартного шкільного матеріалу.

Буду дуже вдячний, якщо відвідувачі блогу добавлять мені ще аргументів в захист методу проектів.


Зацікавила інформація про сервіси для збереження закладок (links). Давно було бажання навести лад серед посилань, збережених в Избранном, навіть блог збирався для цього використати. Обов’язково спробую та розгляну такі сервіси у вивчення теми “Комп'ютерні мережі. Основи Інтернету. Всесвітня павутина й пошук в Інтернеті” у 9-му класі.


Модуль 2. Виконано

 








 


Комментариев нет:

Отправить комментарий